Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Bereikbaarheid.

    Showroom.
    Onze showroom is elke werkdag geopend van 9.00 uur tot 12.00.
    Elke middag geopend op afspraak.
    Adres: Halsterseweg 165
               4613 AL Bergen op Zoom.

    Telefonisch.
    Elke werkdag te bereiken op telefoonnummer: 0164 - 76 44 22

    E-mail.
    Natuurlijk zijn we ook via de E-mail te bereiken: E-mail: info@locker.nl

     

     

     

     

    Hoe behulpzaam was dit?

  • Is het mogelijk een offerte op te laten stellen?

    Vrijblijfend offerte aanvragen.

    U bent altijd vrij om contact met ons op te nemen en vrijblijvend een offerte aan te vragen.
    Dit kan via de E-mail: info@locker.nl
    Of telefonisch: 0164 - 76 44 22

    Wij zullen zorgen dat de offerte zo snel mogelijk terug naar u gestuurd wordt.

    Hoe behulpzaam was dit?

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Jouw bestelling in de webshop van Locker.nl kun je annuleren of wijzigen zolang hij nog niet bevestigd en betaald is.
    Heb je de bestelling bevestigd en betaald, dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk.

    Hoe behulpzaam was dit?

Lees meer

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Op welke manieren kan ik betalen?

     

    Bij Locker.nl betaalt u op de manier die bij u past.

     

    iDEAL: eenvoudig en snel, uw bestelling wordt direct verstuurd

    Mister Cash / Bancontact: speciaal voor onze belgische klanten

    Creditcard: Wij ondersteunen Visa en Mastercard betalingen

    Vooruitbetalen per bank: via een overschrijving bij uw bank

    Onder rembours: u betaalt contant aan de chauffeur

    Op rekening: bestaande klanten kunnen bij ons op rekening bestellen


    Let op: voor sommige betaalwijzen geldt een kleine toeslag

    Hoe behulpzaam was dit?

  • Betaal methodes

    Op de webshop van Locker.nl kunt u altijd en eenvouding uw bestellingen plaatsen, ook als u nog geen klant bent!


    Via Ideal

    U betaalt via uw eigen bank. U rekent af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. iDEAL is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

    Hoe werkt het?
    Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis Bank of ING Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. U plaatst uw bestelling in uw winkelmandje en kiest vervolgens iDEAL als betaalmethode. Na de keuze van uw bank, wordt u automatisch doorgestuurd naar uw vertrouwde internet betaalomgeving, waar uw betaling klaarstaat en u de ontbrekende gegevens invult.
    Het bedrag wordt onmiddelijk van uw rekening afgeschreven en Locker.nl ontvangt een bevestiging dat uw bestelling betaald is. Vervolgens krijgt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

    LET OP! Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om uw bestelling af te ronden!

    Heeft u vragen over iDEAL of wilt u graag via iDEAL betalen, dan kunt u contact opnemen met uw eigen bank of ga naar www.ideal.nl

    Via creditcard

    Hoe werkt het?
    Op de pagina waar u uw bestelling kunt afrekenen, kiest u het type creditcard waarmee u wenst te betalen. U voert uw creditcardgegevens in: uw kaartnummer, controlenummerde, geldigheidsdatum van uw kaart en uw naam. Via onze beveiligde SSL procedure en samen met Ogone en u creditcardorganisatie zorgen wij voor een correcte en veilige afhandeling van uw bestelling. Als uw creditcard wordt geaccepteerd, wordt uw bestelling doorgevoerd en krijgt u vervolgens een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

    Misbruik met uw creditcard.
    Indien u fraude met uw creditcard vermoedt, informeert u ons snel door een e-mail te sturen naar info@locker.nl of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Ook dient u in dit soort gevallen altijd melding te maken van fraude met uw pas aan uw creditcard organisatie.

    Vooruitbetaling per bank

    U kunt uw bestelling eenvoudig betalen via een overschijving of het telebankierpakket van uw bank. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct van ons een bevestiging per e-mail met uw persoonlijke ordernummer en onze bankgegevens.

    Onze bankgegevens:
    Locker.nl
    ABN Amro Rek.nr: 62.02.28.938
    IBAN: NL27ABNA0620228938
    BIC: ABNANL2A

    Vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij uw betaling.
    Houdt rekening met een overboektijd van 1 tot 3 werkdagen.
    Wij verzenden uw bestelling zodra uw betaling bij ons binnen is.

    Onder rembours

    Indien u kiest voor levering onder rembours, dan betaalt u uw bestelling op het moment van aflevering. U betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de eventuele transport- en rembourskosten rechtstreeks aan de chauffeur van de bezorgdienst op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt.

    Bij rembourszendingen wordt telefonisch contact met u opgenomen voor het maken van een afleverafspraak. U dient het bedrag contant te voldoen aan de chauffeur.

    De kosten voor een levering onder rembours bedragen € 15 ex btw.

    Hoe behulpzaam was dit?

  • Veilig betalen

    Wat en wie is buckaroo?

    Buckaroo is een beveiligd betaalsysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze door geeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. De veiligheid van online betalingen is voor Buckaroo een voortdurende zorg. Als marktleider (Payment Service Providers) beschikt Buckaroo dan ook over alle nodige certificaten en goedkeuringen van de financiële instellingen/banken om gevoelige informatie te behandelen.

     

    Wat is SSL?

    Het is vanzelfsprekend dat wij SSL gebruiken om alle gegevens (adressen, bestelgegevens, betaalgegevens, enz) te beveiligen. SSL (Secure Sockets Layer) is een versleutelde verbinding die communicatie over het internet beveiligt.

     

    Hoe weet ik dat mijn informatie beveiligd is?

    U kunt aan de hand van verscheidene factoren controleren of u zich wel degelijk in een beveiligde zone bevindt. Alle browsers met SSL-compatibiliteit tonen een symbool wanneer ze in beveiligde modus werken. Bovendien verandert in een beveiligde zone het begin van de URL van "http" in "https", wat betekent dat het SSL-protocol voor de communicatie met de server wordt gebruikt..

     

    Wat is 3-D Secure en SecureCode bij creditcards?

    3-D Secure en SecureCode maken het betalen op internet nog veiliger. De 3D-Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van uw bestelling die is bedoeld voor uw veiligheid. U wordt beschermd tegen misbruik van uw creditcardnummer omdat u vóór de betaling eerst uw identiteit bevestigt.

    Hoe werkt het? Uw kaart is niet standaard geactiveerd voor 3-D Secure of SecureCode. Voor het betalen van uw bestelling kan gevraagd worden om 3-D Secure te activeren op uw kaart. Hierna zal bij elke online verificatie van uw creditcard altijd om een digitale handtekening gevraagd worden. Deze code wordt vervolgens meteen door uw eigen bank gecontroleerd. Er zijn een aantal varianten van de digitale handtekening, afhankelijk van uw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn, een pincode die verstrekt is door uw bank, maar er kan ook gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een digipas of random reader.

    Hoe behulpzaam was dit?

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Geleverd volgens afspraak


    Snelheid en betrouwbaarheid staan bij Locker.nl hoog in het vaandel. Wij streven er dan ook voor om binnen 5 werkdagen te leveren.

    Artikelen met een afwijkende levertijd en maatwerk worden volgens het aangegeven aantal weken geleverd.
    De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 8:00 en 17:30 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact op met onze klantenservice via 0164 - 76 44 22 of service@locker.nl

    Hoe behulpzaam was dit?

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Afhalen van producten.

    Dit is zeker mogelijk. Na het bevestigen van uw bestelling nemen wij contact met u op om te bespreken wanneer het product klaar staat. Als u dan aangeeft dat u zelf het product wilt afhalen kunnen we gelijk een afspraak maken.
    Onze tweedehands producten zijn hier aanwezig en kunnen dezelfde dag nog meegenomen worden. Mits hier geen aanpassingen aan gedaan moeten worden (nieuwe sloten etc.)

    Onze openingstijden zijn:

    Ma t/m Vr: 09.00 - 12.00 uur
    's middags: Op afspraak

     

    Hoe behulpzaam was dit?

  • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt geleverd

    Wij van Locker.nl nemen contact met u op over de levering.
    U kunt bij ons wel een voorkeursdag aangeven, het tijdstip is helaas niet in te plannen.

    Hoe behulpzaam was dit?

Lees meer